Σε περίπτωση αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων, τα έξοδα μεταφοράς τόσο για την επιστροφή όσο και για την εκ νέου αποστολή των προϊόντων, τα επωμίζεται αποκλειστικά ο πελάτης. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε μαζί με την συσκευασία τους.
Αντικατάσταση/Αλλαγή
Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον πελάτη.
- Να προβεί στην αλλαγή του στο φυσικό κατάστημα Γιαννιτσών 101α, Τ.Κ. 54628, Θεσσαλονίκη , Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00-20:30 χωρίς καμία επιβάρυνση.
Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.